Formulari d’inici de la tramitació d’un contracte basat en l’Acord Marc 1/2025

Els centres que iniciïn la tramitació d’un contracte basat en l’Acord Marc 1/2025 de “Subministrament de dispositius i equipament informàtic per a centres educatius públics no universitaris de les Illes Balears”, han de sol·licitar el vistiplau previ de la Conselleria emplenant el formulari de més avall i en el qual s’ha d’adjuntar la documentació següent:

  1. El FULL DE COMANDA signat i segellat corresponent al lot dels equipaments que es volen adquirir.
  2. Una memòria justificativa sobre la necessitat d’adjudicar un contracte basat en aquest acord marc.
  3. Un certificat acreditatiu de la disponibilitat dels fons necessaris.

Per generar el FULL DE COMANDA s’ha de descarregar el full de càlcul corresponent que es pot trobar a l’article “Fulls de càlcul per realitzar els pressuposts i generar el full de comanda en un contracte basat en l’Acord Marc AM 1/2025” de la secció “Acord Marc 2025”.

Podeu trobar els models dels documents 2 i 3 a l’article “Models de documents necessaris per formalitzar un contracte basat en l’Acord Marc AM 1/2025” de la secció “Acord Marc 2025”.

Recepció i pagament d’un contracte basat en l’Acord Marc 1/2025

Acord Marc 2025

Selecció de lot

Indica les teves dades

Explica la proposta