Comunicació d’incidències
Us deixem un resum de com gestionar els distints tipus d’incidències:
- 🔗 A Suport tècnic, avaries i errors trobareu informació sobre els diferents equips i sistemes.
Al final de cada article trobareu un formulari de contacte, si la vostra incidència no s’identifica amb cap article, trobareu un formulari genèric en cada apartat anomenat “Altres”. Per a tramitació de garanties accedireu al contracte o equip corresponent i omplireu el formulari.
- 🔗Consultes i propostes noves, aquest formulari es troba destinat a fer propostes o sol·licita informació tècnica sobre noves tasques que els centres volen desenvolupar i no es troben contemplades a l’apartat de Suport tècnic, avaries i errors.
- 🔗 Per a informació i consultes general sobre els distints projectes que du a terme el Servei de Digitalització (SeDi).
PER CORREU: Si els diferents formularis no funcionen, també podeu comunicar les incidències a:
Per informació general sobre les propostes del Servei de Tecnologies de la Informació a l’Educació a:
PER TELÈFON: Si es tracta d’una incidència URGENT o no es pot transmetre a través de les vies anteriors podeu cridar al ✆ 971 22 57 80 (CAU).
Per posar-vos en contacte amb el Servei de Digitalització (SeDi) podeu cridar al ✆ 971 17 77 56